Szervezeti felépítését tekintve az Apor iskola Diákönkormányzata a következőképpen tagolódik:
Elnök, alelnök(ök), külkapcsolatok felelőse, médiafelelős, operatív tagok, segítők...
A tisztségeket az osztályok küldötteiből választjuk meg minden év szeptember hónapjában. Az osztályok képviselőit a tanév első osztályfőnöki óráin választják meg. Ők hozzák a különböző javaslatokat. Ezeket összegyűjtve, rendszerezve és az éves programtervet elkészítve a diákönkormányzat elnöke az iskola igazgatójával egyeztet a különböző ötletek megvalósítási lehetőségeiről. Ezt követően folytatódik a munka. Hogy pontosan mi is? Vannak hagyományosan ismétlődő feladatok, mint például az iskolai bálok, (Katalin bál, Farsangi bál, Szalagavató...)
Apor-nap-Diáknap, valamint alkalmi feladatok, például külföldi cserekapcsolatok záróestjének szervezése, iskolai szervezésű események lebonyolításában való részvétel, valamint önállóan szervezett programok lebonyolítása. Szerveztünk végzett diákjainkkal pályválasztási beszélgetést, együttműködve a szombathelyi Martineum Felnőttképző Akadémiával pedig több témában délutáni előadásokat (Hazánk és az EU, A drog, Világvallások...). Rendeztünk egészségnapot és használtelem-gyűjtést.
A diáktársaink javaslatát közvetítve az iskola vezetősége felé a mosdókba tükröket szereltek, a folyosókra pedig a szelektív hulladékgyűjtést is segítve több szemetest raktak.
Legfőbb feladatunknak a segítségnyújtást, a szolgálatot tekintjük, amellyel az iskola életét próbáljuk még színesebbé tenni.